Elev på Sofiehøj Friskole?

Tænker du på at dit barn skal være elev på Sofiehøj Friskole?

Der kan være mange grunde til at vælge en privat skole frem for folkeskolen.  Vælger du Sofiehøj kunne det være for nærheden i dagligdagen, for den tryghed der følger af at være et sted, hvor alle kender alle, et sted hvor vi møder børnene i øjenhøjde og hver dag arbejder for at få det meste ud af det enkelte barns potentiale.

På Sofiehøj hylder og dyrker vi fællesskabet, så vælger du Sofiehøj til dit barn, så vælger du også Sofiehøj til dig selv, for vi forventer et stort engagement fra vores elevers forældre. Til gengæld får du muligheden for at have direkte indflydelse på dit barns skole, for Sofiehøj er – og skal være  – en skole på vej.

Nedenfor finder links til sider med information om tilmelding, priser mv. Har du uddybende spørgsmål er du velkommen til at kontakte skolens kontor.