1-årigt barselsvikariat pr. 1/8 2020

Sofiehøj Friskole blev oprettet af forældre i 2012 og er en velfungerende og spændende skole. Skolen ligger midt mellem Holbæk, Roskilde og Frederikssund i skønne omgivelser. Vi har rigtig gode faciliteter inde og ude, et godt arbejdsklima og forældre, der anerkender vores arbejde. Vores ca. 200 dejlige elever er dét, vi mødes om dagligt.

Vi bygger på følgende værdier: fællesskab, faglighed, gensidig respekt, omhu og ambition og det hele menneske.

Vi kan tilbyde et barselsvikariat i skoleåret 2020-21. Stillingen indeholder tysk i 7. og 9. klasse og engelsk i 4.-6. klasse samt 6 lektioner i fag alt efter dine kompetencer. Stillingen er en fuldtidsstilling.

Vi forventer, at du er tydelig, humoristisk og robust, samt at du har positive forventninger til børn og voksne. Du har en anerkendende tilgang og ser forskellighed som en styrke. Du arbejder struktureret og har et godt overblik. Du er i stand til at håndtere børnegrupper på egen hånd og i tæt samarbejde med andre. Du er fagligt og pædagogisk ambitiøs. Klasseledelse og relations- arbejde er naturligt for dig i arbejdet med eleverne. Du har linjefag i tysk med erfaring i at føre til prøve og linjefag eller linjefagskompetencer i engelsk.

Om os/ det kan du forvente: Vi arbejder morgen, middag og aften, men bestemmer selv hvor og hvornår vi forbereder os, og der er højt humør på lærerværelset. Vi underviser 26 lektioner om ugen. Pædagoger og lærere samarbejder, og vi er heldige at have både mænd og kvinder ansat. Mange af os har samlet undervisningserfaringer i folkeskolen. To gange årligt tager vi på pædagogisk døgn, og lejrskoler er en vigtig aktivitet hos os. Som underviser på Sofiehøj får du pc stillet til rådighed. Løn efter gældende overenskomst foruden et sofiehøjstillæg.

Du kan finde mere info på vores hjemmeside www.sofiehoejfriskole.dk.

Du er velkommen til at besøge os, inden du søger. Kontakt skoleleder Elisabeth Haulund for aftale om besøg og evt. spørgsmål på 46400171/22799060. Vi kalder løbende ind til ansættelsessamtaler frem til ansøgningsfristens udløb: torsdag d. 4. juni 2020 kl. 10.00.

Ansøgning med eksamensbevis og relevante bilag mailes efter eventuelt besøg til: kontoret@sofiehoejfriskole.dk